Завдання діяльності науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін
Метою діяльності лабораторії є науково-методичне забезпечення системи базової і повної загальної середньої освіти, організація науково-методичної роботи, підвищення кваліфікації, професійного рівня, методичної майстерності педагогічних кадрів, розвиток їхньої творчої активності. Основними завданнями діяльності науково-методичної лабораторії є:
• науково-методичне забезпечення реалізації програм з природничо-математичних дисциплін, впровадження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти в області; • розробка і реалізація освітньо-професійних програм підготовки педагогічних кадрів, навчально-тематичних планів курсів, семінарів фахівців природничо-математичного циклу; • вивчення та аналіз результативності підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розробка пропозицій, рекомендацій з питань удосконалення змісту і форм науково-методичної роботи, самоосвіти у міжкурсовий період; • забезпечення науково-методичного супроводу викладання предметів природничо-математичного циклу (математика, біологія, географія, фізика, астрономія, хімія, природознавство); • упровадження у навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій; • вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду та педагогічних інновацій; • організація безперервної освіти вчителів шляхом залучення їх до участі у конференціях, семінарах, конкурсах, спеціальних дослідницьких группах; • органiзацiя та участь в апробацiї нової навчальної літератури, навчальних програм для інваріантної і варіативної складових навчального процесу; • надання методичної допомоги педагогам області; • створення й організація роботи обласних методичних формувань: творчих груп, проблемних лабораторій, шкіл перспективного педагогічного досвіду (попредметно) для вирішення актуальних методичних проблем; • організація роботи з обдарованими дітьми щодо вивчення предметів природничо-математичного циклу в регіоні; • організація підготовки та проведення науково-методичної експертизи методичних розробок, друку робіт педагогічних працівників відповідних категорій; • підготовка проектів наказів, положень, листів з питань організації методичної роботи у регіоні; • участь у науково-методичних та практичних заходах регіонального та Всеукраїнського рівнів; • вивчення стану навчально-виховного процесу, якості знань учнів з відповідних предметів; • видавнича діяльність, спрямована на вирішення питання методичного забезпечення відповідних базових предметів; • координація роботи лабораторії з підрозділами інституту, вищими навчальними закладами, Інститутом інноваційних технологій і змісту освіти МОН та молоді і спорту України, Лабораторією інтеграції змісту освіти інституту педагогіки АПН України, всеукраїнськими та регіональними фаховими виданнями, громадськими організаціями, фондами, міжнародними організаціями.